درباره رویداد

شیوع کرونا تحول عظیمی در جهان ما و سبک زندگی تمامی افراد به وجود آورد، کسب‌وکارها نیز از این تحولات مصون نماندند و بسیاری از آن‌ها تحت تأثیر شرایط ویژه‌ای که این ویروس به وجود آورد قرار گرفتند. بسیاری از شغل‌های خرد و کارگاه‌ها بیشترین ضرر را دیدند ولی در این میان کسب‌‌وکارهای آنلاین به‌صورت چشم‌گیری پیشرفت کردند البته در نظر داشته باشید که این مورد شامل تمامی کسب‌‌و‌کارهای آنلاین نمی‌باشد در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که کدام دسته از آن‌ها از شرایط فعلی سود و کدام یک از آن‌ها متضرر شدند. برخی از کسب‌‌و‌کارهای ایرانی در شرایط شیوع ویروس کرونا توانستند به‌خوبی کسب و کار خود را گسترش دهند، برندهای مطرحی نظیر اسنپ، دیجی‌کالا، دیوار و غیره از جمله کسب و کارهایی بودن که با استفاده از بستر آنلاین توانستند از شیوع کرونا سود کنند. این دسته از برندها با ارائه خدمات آنلاین در زمینه نیازهای اساسی مردم توانستند نظر بسیاری از افراد را به‌سوی خود جلب کنند، به‌طور مثال در ایام قرنطینه و تعطیلی فروشگاه‌های غیر آنلاین دیجی کالا با تأمین کالاهای مورد نیاز مردم و ارائه خدمات خرید آنلاین توانست رشد قابل‌ توجهی داشته باشند. به‌طورکلی متخصصان در زمینه تحلیل کسب‌ و کارها معتقدند که در دوران شیوع کرونا و پس‌ از آن بیزینس و ارائه خدمات هر سازمان باید شکل جدید به خود بگیرد و پیش‌بینی می‌شوند که تمامی صنایع تا حد امکان در بستر آنلاین گسترش داده شوند.

سخنرانان رویداد

محمدرضا آقایا مدیرعامل باسلام
محمد صدوقی مدیرعامل طاقچه
مهدی صادق‌پور مدیرعامل 1stQuest
مصطفی حسینی مدیرعامل مکتب‌خونه